Een inleiding tot online marketingbureaus

Een inleiding tot online marketingbureaus

Als u een bedrijfseigenaar of ondernemer bent die zijn product of dienst wil promoten, dan kan een online marketingbureau het antwoord zijn dat u zoekt. Een online marketingbureau is gespecialiseerd in het helpen van bedrijven om hun digitale aanwezigheid te vergroten...

Stickermarketing is effectiever dan men denkt

Stickermarketing bestaat al veel langer dan je denkt. Gevestigde en inmiddels bekende merken gebruiken ze graag om de naamsbekendheid van een merk op te bouwen - labels en stickers zijn zelfs gebruikt om politici te helpen verkozen te worden. Ondanks dat ze lang...

Hoe meer kwaliteits links, hoe beter

Hoe meer kwaliteits links, hoe beter

Als je kijkt naar de bekende analyse van ranking factoren, uitgevoerd door Semrush, dan kun je zien dat de 4 belangrijkste factoren gerelateerd zijn aan webverkeer en gebruikerservaring (Directe bezoeken, tijd doorgebracht op het web, pagina's per sessie en het...

Tips voor het voeren van een campagne

Tips voor het voeren van een campagne

Wil je campagne voeren voor je bedrijf of organisatie? Door een goede voorbereiding en goed opgesteld plan zorg je ervoor dat je campagne succesvol wordt. In dit artikel lees je tips. Onderzoek je doelgroep Eerst is het belangrijk om goed onderzoek te doen naar je...

Wat is B2B marketing precies en hoe werkt het?

Wat is B2B marketing precies en hoe werkt het?

Als je bekend bent in de marketingwereld, dan heb je vast ook wel eens gehoord van de term B2B marketing. Wellicht heb je dan ook wel eens de term B2C marketing gehoord. Als het gaat om marketing, dan wordt er altijd één van deze vormen van marketing gehanteerd. Als...

Een marketingbureau beginnen: Tips voor succes

Een marketingbureau beginnen: Tips voor succes

Het starten van een marketingbureau kan een zeer lonende ervaring zijn. Niet alleen kunt u bedrijven helpen groeien en slagen, maar u krijgt ook de voldoening om uw eigen bedrijf te zien groeien en bloeien. Er zijn echter een paar dingen die u in gedachten moet houden...

Wat moet ik met Google Analytics 4 voor mijn website?

Wat moet ik met Google Analytics 4 voor mijn website?

Google Analytics 4 is de vervanger voor Google Universal Analytics. Dit is het analytische dataprogramma van Google. Hier kun je zien hoe je website presteert aan de hand van allerlei data zoals websiteverkeer, doorklikratio en de best presterende pagina's. Maar wat...

Haal meer uit een infographic, 5 tips!

Haal meer uit een infographic, 5 tips!

Wil je het maximale halen uit een boodschap doormiddel van een infographic? Dan is deze blog wat voor jouw geschreven! In deze blogs leggen we aan de hand van een aantal tips uit hoe je dit het beste kunt aanpakken.   Tip 1: ga niet zelf aan de slag  Wil je het...

Horloge: tijdloze accessoires

Horloge: tijdloze accessoires

Er is iets met horloges dat ze zo aantrekkelijk maakt als accessoire. Misschien is het de tijdloosheid ervan - ze raken nooit echt uit de mode. Of misschien is het de manier waarop ze een vleugje luxe kunnen toevoegen aan elke outfit. Wat je reden ook is om een...